Časť prvá
460/1992 Zb.
460/1992 Zb.
ÚSTAVA SLOVENSKEJ REPUBLIKY
z 1. septembra 1992
Zmena:244/1998 Z.z.
Zmena:9/1999 Z.z.
Zmena:90/2001 Z.z.
Zmena:140/2004 Z.z.
Zmena:323/2004 Z.z.
Zmena:463/2005 Z.z.
Zmena:92/2006 Z.z.
Zmena:210/2006 Z.z.
Zmena:100/2010 Z. z. s účinnosťou od 1.januára 2011
Zmena:356/2011 Z. z. s účinnosťou od 25.októbra 2011
Zmena:232/2012 Z. z. s účinnosťou od 1.septembra 2012
PREAMBULA
(My, národ slovenský,) Tento bod tejto ústavy je úmyselným vykonaním podvodu, ktorý na Slovenskom národe spáchali politici v r. 1992 tým, že už vopred vedeli, že nie národ o všetkom bude rozhodovať, ale samotný politici budú rozhodovať tak, ako sa to im zachce: Tu je dôkaz môjho tvrdenia, ktorý si môžete aj porovnať tak, že ho budete mať označený modrým písmom a nájdete ho aj v tejto preambule v pôvodnom znení..........( prostredníctvom svojich zástupcov )
pamätajúc na politické a kultúrne dedičstvo svojich predkov a na stáročné skúsenosti zo zápasov o národné bytie a vlastnú štátnosť,
v zmysle cyrilo-metodského duchovného dedičstva a historického odkazu Veľkej Moravy,
vychádzajúc z prirodzeného práva národov na sebaurčenie,
spoločne s príslušníkmi národnostných menšín a etnických skupín žijúcich na území Slovenskej republiky,
v záujme trvalej mierovej spolupráce s ostatnými demokratickými štátmi,
usilujúc sa o uplatňovanie demokratickej formy vlády, záruk slobodného života, rozvoja duchovnej kultúry a hospodárskej prosperity,
teda my, občania Slovenskej republiky,
uznášame sa na tejto ústave:
prostredníctvom svojich zástupcov
Vážený spoluobčania SR !
Predkladám vám takýmto spôsobom, aby to bolo každému zdravému a aj negramotnému človeku jasné, že akým spôsobom sa na nás občanoch v SR samotný politici dopustili úmyselného trestného činu : Podvodu, zneužitia právomocí verejného činiteľa.
Ale najmä závažného zločinu: Vlastizrady
Budem vám sem predkladať nezvratné dôkazy týchto trestných činov , ktorých sa dopustili naši zvolený zástupcovia.
Ale budem aj napokon sem predkladať návrhy, ako sa môžeme s týmto všetkým v rámci SR vysporiadať a to úplne nenásilným spôsobom v pokoji a bez zbytočného napätia v našej republike.
Tu konkrétne je problém: ( VOLENÝ ZÁSTUPCOVIA ) toto nám doslova spoločenský systém riadenia ľudí vo svete, ktorý je založený výhradne iba na materiálnych hodnotách ponúka a do našej mysle už tisícročia podsúva a vštepuje, že ľudia sa nemôžu spravovať dobre inak, než iba prostredníctvom svojich volených zástupcov.
A je úplne jedno, že v akom spoločenskom období to ľudia aplikovali a ešte stále aplikujú.
V súčasnosti , keď už je civilizácia dostatočne vyspelá a aj vzdelaná a najmä má veľmi negatívne skúsenosti s formou delegovanej vládnej menšinovej moci nad väčšinovým obyvateľstvom........tak si ľudia vo svete uplatnili vo svojich štátoch nie vládu a delegovanie svojej osobnej moci na nejakú menšinu, ale iba poverenie kvalifikovaného a odborne zdatného správcu, ktorý iba vykonáva vôľu jednotlivcov od regiónov až po najvyšší občiansky orgán nie vlády v štáte, ale občianskej správy štátu.
A tu sa občan nikdy nesmie vzdávať svojho mandátu a nikomu ho neodovzdáva, ale naopak iný občan, ktorý bol vo výberovom konaní formou referendového hlasovania na základe svojich vzdelanostných a aj odborných a najmä bezúhonnosti poverený výkonom služby (a nie už vlády) v prospech občanov od regiónov až po najvyššie orgány štátu.
Ku tomuto všetkému si občania uzákonia, že takýto občiansky služobník je
trestnoprávne a aj hmotnoprávne zodpovedný za svoje občianske služobné
konanie.....ja okamžite odvolateľný
A tu v súčasnosti narážame na obrovský problém, ktorým sú všetky druhy mediálnej informovanosti, ktoré vo svojom vlastníctve držia svetové korporácie, finančné skupiny, prostredníctvom našich volených zástupcov ..teda politikov a politických strán v našom štáte.
Vládnuť vo svete takouto formou absolútneho ekonomického , hospodárskeho, sociálneho a politického vydierania, kde bol občan toho, ktorého štátu uväznený v neslobode a strachu z nezamestnanosti, možného, nedostatku základých životných potrieb,znemožnenia zabezpečiť sebe a svojmu potomstvu rozvoj a budúcnosť.......tieto aspekty založené na materiálnom podklade zmýšľania ľudstva...samotné ľudstvo dostali na pokraj seba záhuby a totálneho rozdelenia, kde silnejší a bohatý ľudia určujú čo je ,a čo nieje morálne, správne, pravdivé,spravodlivé, a čo áno.
Iba zmena myslenia a konania nás ľudí, ktorí vieme dosiahnuť východisko z tejto situácie nás samých môže zachrániť.
A to tak, že vo svojich životoch a mysli seba samého uprednostníme namiesto materiálneho myslenia a konania..myslenia a konanie založené na hodnote: LÁSKY, PRAVDY,SLOBODY,MORÁLKY, MÚDROSTI....KDE NAMIESTO VLÁDY ČLOVEKA NAD ČLOVEKOM..ZAČNEME UPLATŇOVAŤ.......SLUŽBU ČLOVEKA ...ČLOVEKU.
A tu v súčasnosti narážame na obrovský problém, ktorým sú všetky druhy mediálnej informovanosti, ktoré vo svojom vlastníctve držia svetové korporácie, finančné skupiny, prostredníctvom našich volených zástupcov ..teda politikov a politických strán v našom štáte.
Vládnuť vo svete takouto formou absolútneho ekonomického , hospodárskeho, sociálneho a politického vydierania, kde bol občan toho, ktorého štátu uväznený v neslobode a strachu z nezamestnanosti, možného, nedostatku základých životných potrieb,znemožnenia zabezpečiť sebe a svojmu potomstvu rozvoj a budúcnosť.......tieto aspekty založené na materiálnom podklade zmýšľania ľudstva...samotné ľudstvo dostali na pokraj seba záhuby a totálneho rozdelenia, kde silnejší a bohatý ľudia určujú čo je ,a čo nieje morálne, správne, pravdivé,spravodlivé, a čo áno.
Iba zmena myslenia a konania nás ľudí, ktorí vieme dosiahnuť východisko z tejto situácie nás samých môže zachrániť.
A to tak, že vo svojich životoch a mysli seba samého uprednostníme namiesto materiálneho myslenia a konania..myslenia a konanie založené na hodnote: LÁSKY, PRAVDY,SLOBODY,MORÁLKY, MÚDROSTI....KDE NAMIESTO VLÁDY ČLOVEKA NAD ČLOVEKOM..ZAČNEME UPLATŇOVAŤ.......SLUŽBU ČLOVEKA ...ČLOVEKU.
Aby sa však toto všetko mohlo dať uskutočniť nenásilnou a zákonnou formou,je nevyhnutné, aby vôbec občania SR o takejto možnosti správy svojho štátu aj vedeli.
PRIAMA DEMOKRACIA......je to riešenie pre náš štát..pre SR, pre tento národ.
V parlamentných voľbách nesmieme voliť politikov, ani politické subjekty, ale občianske hnutie, ktoré sa už teraz formuje a pripravuje na nastolenie nenásilného prechodu na tento systém správy štátu občanmi SR.
A toto by občania SR mali začať vo svojom živote a na základe volebného zákona aplikovať už teraz vo voľbách do funkcie prezidenta SR.
V žiadnom prípade nevoliť bývalých a aj súčasných skorumpovaných politických kandidátov, ale dať hlas takému kandidátovi, čo aj s touto formou správy štátu súhlasí a je bezúhonný reprezentant tohoto národa.
V ďalšom pokračovaní budem dokladovať porušovanie ústavy SR politikmi v tomto štáte tak, ako to každý z nás na vlastnej koži zažíva.
Časť druhá
ÚSTAVA SLOVENSKEJ REPUBLIKY
z 1. septembra 1992
Zmena:244/1998 Z.z.
Zmena:9/1999 Z.z.
Zmena:90/2001 Z.z.
Zmena:140/2004 Z.z.
Zmena:323/2004 Z.z.
Zmena:463/2005 Z.z.
Zmena:92/2006 Z.z.
Zmena:210/2006 Z.z.
Zmena:100/2010 Z. z. s účinnosťou od 1.januára 2011
Zmena:356/2011 Z. z. s účinnosťou od 25.októbra 2011
Zmena:232/2012 Z. z. s účinnosťou od 1.septembra 2012
PREAMBULA
My, národ slovenský,
pamätajúc na politické a kultúrne dedičstvo svojich predkov a na stáročné skúsenosti zo zápasov o národné bytie a vlastnú štátnosť,
v zmysle cyrilo-metodského duchovného dedičstva a historického odkazu Veľkej Moravy,
vychádzajúc z prirodzeného práva národov na sebaurčenie,
spoločne s príslušníkmi národnostných menšín a etnických skupín žijúcich na území Slovenskej republiky,
v záujme trvalej mierovej spolupráce s ostatnými demokratickými štátmi,
usilujúc sa o uplatňovanie demokratickej formy vlády, záruk slobodného života, rozvoja duchovnej kultúry a hospodárskej prosperity,
teda my, občania Slovenskej republiky,
uznášame sa
prostredníctvom svojich zástupcov
na tejto ústave:
Vážený spoluobčania SR ; najskôr si povieme niečo o tom, že čo to je prirodzené právo podľa výkladu medzinárodného dohovoru .
Prirodzené právo človeka a teda aj občana je také právo, ktoré je pokladané za najvyššiu formu práva, ktorá je dokonca nadradená nad každý písaný zákon a normu, ktorú vytvoril sám človek z vlastnej vôle.
Ústava SR takéto prirodzené právo človeka a aj občana má zakotvené...a ja ho hore doslovne citujem a je napísané červeným a zväčšeným písmom.
(vychádzajúc z prirodzeného práva národov na sebaurčenie)
Toto prirodzené
právo je teda nad každý zákon, ktorý bol napísaný človekom z jeho vlastnej
vôle.
Toto prirodzené právo je teda aj nad zákonom, ako je napríklad naša ústava..teda ústava SR.
A je nad zákonom, ústavy SR, ktorá je vlastne zmluvou medzi občanom a politickou mocou v tomto štáte vtedy:
Toto prirodzené právo je teda aj nad zákonom, ako je napríklad naša ústava..teda ústava SR.
A je nad zákonom, ústavy SR, ktorá je vlastne zmluvou medzi občanom a politickou mocou v tomto štáte vtedy:
Ak si štát prostredníctvom svojej zastupiteľskej moci politikov voči občanovi SR neplní svoje povinnosti, ktoré sú zakotvené v písanom právnom dokumente..teda ústavy SR.
A moja otázka teda znie ?
Plní si politická moc v tomto štáte svoje povinnosti zakotvené v ústave SR v týchto bodoch ?(usilujúc sa o uplatňovanie demokratickej formy vlády, záruk slobodného života, rozvoja duchovnej kultúry a hospodárskej prosperity,) ?????
Vážený občania SR dajte si odpoveď vi sami a bez akéhokoľvek ovplyvňovania a podľa toho sa potom nad tým všetkým zamyslite, ale najmä čakajte na ďalšiu časť, ktorú sem čochvíľa predložím.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára